Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

00:20

Av Elin - 22 oktober 2010 00:17

hej hej sent nu och ikväll ha jag varit med valeria vi bestämde å äta tillsammans å då fick jag ett samtal från I..... så då fick hon åka hem å komma tillbaka senare å käka men det gick juh bra och det blev baka med ja vart sugen på nått så vart äppelpaj, men allt vart sent men men å jag ha jätte ont i magen å har tagit två alvedon brus se om det hjälper något är lite rädd och lägga mig om det blir som inatt ha aldrig haft  sån panik å jag mår inte så bra kan vara för gårdagens natt =(  men hoppas det inte är samma inatt huuvaa, Saknar mitt allt <3 älskar dig...

har precis slage på nån film ska försöka se den å sen lägga mig men är nojjig ....har så ont i magen nu så måste gå från datorn till och med... men ha en bra natt Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning ...

Ovido - Quiz & Flashcards