Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Lördag morrn

Av Elin - 26 mars 2011 08:22

Good morgon.


Lördag morgon Theja vakna halv 7 varje morgon nu så vi får juh kliva upp å äta å så   myspysa... Idag har jag huvudvärk  igen precis på pannan å sidan av pannan ögonen heter det kanske :P  när jag hukar mig ner för att ge lillan nått eller ta upp henne så sprängs det i hela annsiktet undra vad det kan vara för något fel? äter juh medecin för bihålorna å örat men men inget hjälper ha  juh ätit dom nu i 5 dagar iallafall så 5 dagar kvar nu.. Åh solen skiner juh så fint ute idag blir så glad utav det blir att gå ut sedan å handla pappa sover å theja myser i stolen med snutte å napp... SÖTNÖTEN våran.... å hundarna ligger å vänta på pappa ska kliva upp å gå ut med oss. :P ne  ska dricka mitt kaffe innan det är kallt  ha en jätte bra dag ni som läser

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning ...

Ovido - Quiz & Flashcards