Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Hejsan

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning piggare hoppas...tänkte gå på öppna idag så måste bli pigg och jag hoppas på huvudvärken inte kommer igen ha haft den nu många dagar är trött påden undra vad dagen mer har att erbjuda tro? Har nu startat en tvättmaskin å ska nu plocka fram damsugaren.. Ha en kanon dag alla.. Kram från oss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 29 mars 2011 20:16

Ja hallå alla ni som läser.. =)   Idag så vakna vi runt 8 tiden så jag klev upp theja låg kvar en liten stund sedan vid efter 9 så åkte vi å handla lite mat till oss, sedan kom vi på att vi kan juh åka å fika å hälsa på farmor våran så då gjor...

Ovido - Quiz & Flashcards