Alla inlägg under november 2010

Av Elin - 30 november 2010 23:37

Ja då har man snackat i telefonen ett bra tag å kikat lite på design =)

är så sugen på något hela tiden vet inte hur många gånger jag gått å kikat

i kylskåpet men hitta aldrig nått nytt där =( snyft,  Skulle kunna flytta in i kylskåpet så mycket som ja ränner där..  Ja ne nu blir det en kopp tee å sängen sedan å mysa ner mig med kudden...   tickar


NATTI ALLA!!


KRAM KRAM

Av Elin - 30 november 2010 23:30

Så vackra nallar


   

Av Elin - 30 november 2010 21:54

Av Elin - 30 november 2010 21:50

hej

Av Elin - 30 november 2010 18:15

Hejsan!!!


Idag har jag bjudit mamma å syrran å barnen på lunch här hemma myspys =)

sen har jag plockat och donat lite här hemma medans lillan sover

har damsugit å ska skura hade jag tänkt sen blir det paradiset å sen en film kanske..

Idag lagade jag lax potatis sås  å grönt till middag mumma vart det.. Har precis drucke en kopp kaffe å lilte kaka till... Nu blir det prata med en good vän sen skura å gosa med lillskruttan min, Kramis <3

Av Elin - 29 november 2010 20:32

glömde skriva att vilket skak och vibbar det va vid 6 tiden å det lät som en baslåda en riktigt bra en med haha man flög upp ur soffan...




Klockan 17.58 inträffade ett jordskalv i Härnösandstrakten.

- Vi uppskattar att skalvet låg på en magnitud av 2,5-3,0 på Richterskalan, säger Reynir Bödvarsson, projektledare för Svenska Nationella Seismiska Nätet.

Skalvet hade sitt epicentrum 17 kilometer väster om Härnösand, tre kilometer söder om Stigsjö.

Enligt Reynir Bödvarsson inträffar ett skalv med magnituden 3,0 ungefär en gång per år i Sverige. Vanligast är det med jordskalv i trakten kring Vänern och längs Norrlandskusten.

När känner man av ett jordskalv?

- När det är runt 2,0 på Richterskalan om man är nära, förklarar Reynir Bödvarsson.

Av Elin - 29 november 2010 18:50

hej en trött dag idag... ha så mycket i huvudet så glömmer hälften är helt slut efter denna dag sovit som en kråka ha jag gjort med inatt =( ne man mår inte riktigt 100 nu men som sagt haft en trevlig dag men lite sömn så  hoppas  på en bra natt nu håller tummarna på det iallfall... ska koka korv med bröd nu hade ja tänkt så jag få i mig mat... Har handlat idag å fyllt telefonen med.. äntligen kom jag ihåg det med...

snart blir det paradiset sen en lång dusch  å sen film å sova till det, HA en fin kväll alla!!!!

gos

Av Elin - 28 november 2010 18:53

Myskväll för oss =) Har lagat good mat idag som jag ska käka till film senare först blir det ensam mamma söker ska bli kul å se vilka alla väljer ...

ska bada lillan med hon ha just fått mat  å somna om på 2 sek, go tjejen mammas =)

Imorgon blir det tidigt vi ska bort på kalas... så mysigt så  =) vart inte någon stad för oss som jag hade tänkt va så kallt ute... skriver mer senare om kvällen...

Ovido - Quiz & Flashcards