Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Elin - 21 oktober 2010 11:37

Hej vilken natt jag har haft det är den jobbigaste jag varit med om vakna kl 3 å hade så ont i magen å kunde inte göra nått trodde den skulle komma ut alltså jag låg vaken till kl 04:30 magen va stenhård å hade ont visste iinte vart ja skulle ta vägen om ja skulle ringa in å fråga men ja tänkte  vafan  det trycker inte neråt utan bara på magen som sammandragning sen va ja alldeles svettig allt va jobbigt va helt själv å visste inte vem ja skulle kontakta  just i det tillfället...  så idag ha jag typ legat å halv sovit hela morgonen fast jag ha lite ont en...har precis ätit gröt å diskuterar på datorn med... nu ska jag snart dricka en kopp kaffe så jag blir pigg sen byta i sängen... skriver sen ah en bra dag alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards