Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Elin - 22 oktober 2010 15:11

ja då sitter man här och idag har jag olika känningar igen å det knakar i mig långt ner å sammandragningar men inget mer.... känns som jag ska kissa på mig ibland så går på toa å kissar å är dålig i magen med mycket idag och idag gick jag in i vecka 37+0 så man vet aldrig när hon tänker kika ut... Nu ska ja försöka äta med detta höggningar... har haft mamma här å så  nu har dom gått å jag sitter här helt ensam.... nee nu ska ja försöka ordna mat å ta en kopp kaffe.... Kram

Av Elin - 22 oktober 2010 00:23

     

Av Elin - 22 oktober 2010 00:17

hej hej sent nu och ikväll ha jag varit med valeria vi bestämde å äta tillsammans å då fick jag ett samtal från I..... så då fick hon åka hem å komma tillbaka senare å käka men det gick juh bra och det blev baka med ja vart sugen på nått så vart äppelpaj, men allt vart sent men men å jag ha jätte ont i magen å har tagit två alvedon brus se om det hjälper något är lite rädd och lägga mig om det blir som inatt ha aldrig haft  sån panik å jag mår inte så bra kan vara för gårdagens natt =(  men hoppas det inte är samma inatt huuvaa, Saknar mitt allt <3 älskar dig...

har precis slage på nån film ska försöka se den å sen lägga mig men är nojjig ....har så ont i magen nu så måste gå från datorn till och med... men ha en bra natt Kram

Ovido - Quiz & Flashcards