Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Elin - 14 oktober 2010 09:56

ja då va det torsdag då!!! Idag vakna ja vid 8 å gick upp på toa å hade tänkt sova vidare men  jag åt frukost istället och nu sitter jag å pratar med valeria å vi vill till kramfors på dollar så blir det senare efter 13 då har vi hunne ätit lunch med MYCKET bra annars är man hungrig  efter vägen inte bra det!!! lyssnar på musik som ja alltid lyssnade på förrut  när jag va runt 16  mycket bra musik eller text =) idag har ja inget planerat förutom kramfors då det är juh så trist väder riktig storm snart kommer snön... Å imorgon går jag in i vecka 36 =) ska på mvc imorgon med....Känns skönt det!!!!sen har jag en gång kvar på mitt schema Jiippyy... min mage går lite upp å ner ibland ont å ibland mycket bra men man vet juh inte om det är nått på gång eller inte ha noll koll på det men det märker vi... Har ätit å drucke kaffe nu ska jag ta en dusch å sminka mig å fixa håret hade jag tänkt... Ha en bra dag för det ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards