Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Elin - 7 oktober 2010 17:36

Ny dag nya utmaningar =) idag känns det lite bättre SKÖNT!!!

men idag ha jag märkt att jah ha en liten som rör sig så mycket så det gör ont ha trott det varit sammandragning idag men ja tror de är ghon som strecker ut sig riktigt å länge å det gör ont, Ha till och med knäppt en bild när hon strecker ut sig som ja ska lägga man ser ut som en köttbulle :P idag ha jag pratat mycket i tele med olika pers kul kul =) dagen ha gått fort iidag å imorgon kommer jag å meja vara ensamma medans älskling åmåns åker iväg å knäpper kort och handla å hämta den stora tjejen så kul att hon kommer hit=) vi ska baka i helgen troligtvis undra bara vad måste komma på tills senare å skriva ner vad som behövs hem :P sitter nu och dricker kaffe mumma va det men ha ont i magen hon vill inte ligga stilla en sek i dag Längtar tills du kommer inte länge kvar nu imorgon går jag in i vecka 35+0 så underbart tiden går fort nu alltså jippppyy=)  ha pratat med  min underbara mamma idag hon va snäll å gå till mig och kolla lite post men hade inte fått någe idag så blir en titt i morgon med då.... I veckan blir det packa klart bebisväskan ifall det händer något å ska inhandla lite små saker med Ha nu fått ett rosa lakan å 2 st nappflaskor utav min kära mor TACK!!! Å ska få en timrånapp utav en vän hehe sa hon idag!!Är så fruktansvärt sugen och klippa mig å färga mitt hämska hår som jag ledsnat på men får göra det efter <3 kommit ut i den fina världen!  

Ovido - Quiz & Flashcards