Alla inlägg under februari 2011

bvc

Av Elin - 24 februari 2011 14:51

Bvc idag och hon väger nu 6990 kg å var 64 cm   ögonstenen våran...



STOR KIKKA nu juh :P 

Av Elin - 23 februari 2011 22:25

Stora tjejen idag hela 4 månader gam =) Grattis  prinsessan, <3<3<3


Smileeee  ÄLSKAR DIG lillsessan....

 

gott med gröt...  Mummma  

Av Elin - 18 februari 2011 16:42

                        

             

Av Elin - 15 februari 2011 22:13

Lillan ligger på golvet å leker å vägra sova =( men visst hon bruka inte somna förns 11-12 så men jag är trött så därför känns det som klockan är mer å undrar varför hon inte vill sova hehe  Illa ...  så hon får vara vaken ett tag till helt enkelt bara vi kommer upp imorrn =)=)  Imorgon blir det klippning som gäller för lilla mig ska bli riktigt skönt att bli av med detta hämska hår en helt ny frissa :P sedan efter det så ska jag ner på stan å kika lite, se om ja hittar nått till skruttan våran <3 älsklingen saknar jag mycket <3 love ya..  Vi tog ett bad för en stund sedan jag frös så mycket å tog med mig sessan men vart inget tvätta hår så får ta det lite senare då hon somnat, vi var ner till min mamma och fika å hälsa på min käre syster anna å hennes 2 st barn å karln... Lilla neo han kryper nu han blir 7mån imorgon guud så tiden går fort och wilma är riktigt busig go moster tjej.. =)  Ska mys amed sessan nu hon är lite grinig nu.. HA en underbarkväll // från osss

Av Elin - 14 februari 2011 21:38

        lite jag inhadlat hem idag är jätte nöjd =)









Kommer en bild på skatten med.....  

Av Elin - 12 februari 2011 15:17


perfecta tjejen


     

Nu ska vi njuta av kakan som jag och evelina bakat,  Den är ritkgit fiiin  =)



Av Elin - 11 februari 2011 20:53

lite bilder


  



älsklingen har bakat bullar  MUMMA =)   <3<3<3







 


Thejas foot!  <3

Ovido - Quiz & Flashcards