Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Elin - 10 oktober 2010 22:48

Ja då var man hemma då...

Känner mig ensam just nu =( och har jätte ont i magen =/

Har haft främande ikväll och det var trevligt med sällskap tack tack haft det jätte trevligt... sitter och ser film och efter det så tror jag måste ta ett bad allt känns kanske bättre då... Min mage är inge bra ikväll jobbigt mitt mående är illa.. men imorgon är det ny dag nya möjligheter.. ha en bra natt

Av Elin - 10 oktober 2010 12:36

Ja då var det söndag och jag ska åka hem :/ tråkigt tråkigt men men....

Jag ska hem och ordna och vara med min underbara vän som inte mår så himla bra ska bjuda henne på middag och snacka lite med henne och umgås....

Jag har så ont i magen idag vakna kl 9 imorrse med ont i magen skulle kliva upp men då högg det till  ner till =( men mycket bättre nu vill verkligen inte att det ska hända nått nu igen åsså ska dom stoppa det å sen ligga inne i en säng BLÄ orka inte det igen men jag tänker inte negtift nu ska vara på topp =)=) inte lång tid kvar tills det går bra att hon kommer ut=) tänker på dig precis hela tiden Mitt <3  imorgon ska jag nog gå på mammakursen ha inte gått dit nått ännu men jag tror det blir imorgon på eftermiddagen måste kolla upp om man får ta med någon vän :P inge kul å gå själv juh =(   så hoppas man får det... jag går runt hela tiden och funderar å funderar på olika saker hela tiden och jag vill att detta ska vara klart nu Hehe nervös.se

Ha pratat med min storasyter idag hon är fortfarande i gbg och ska åka hem imorgon hon hade vara på den stora affären som ja nu glömt namnet på och hon ha köpt massa saker billigt och bra anna:P  Nu ha ja inte så mycket saker att ordna ha ordnat igår ett skötbord med badkar å så sen en ligg sak till vagnen en påse... och sen är nappflaskorna klara med bara napp och blöjor som ja vill ha hem nu och såklart måste jag inskaffa mig en babysitter och mobil till spjälsängen sen är det ordnat allt tror jah:P  :)  SMILE!!!!  PS du gumman jag finns alltid för dig om du vill och behöver prata ut!!!  KRAMAR// Elin

Ovido - Quiz & Flashcards