Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Elin - 19 oktober 2010 21:45

Ja då sitter man här igen då och skriver... sen sists så har jag sett film å gått runt å funderat på saker och ting..... Har suttit i telefonen i en timme med en vän... Kul att snacka!!! sen har jag försökt ätit men går ej så ha värmt varma koppen nu å ska dricka det sen ska jag ta mig ett bad för just nu är jag less irreterad och väldigt fundersam men men går över... denna vecka går fort sen är jag i vecka 37 å då ska jag  göra allt för att hon ska komma ut =) tror jah börja gå mer å sånt....

Jag ha ont lite då och då och massa sammandragningar som är obehagliga hellst dom på morgonen å när hon rör sig på min urinblåsa det gör väldigt ont... Och jag vill att  <3 ska komma ut till världen tänker på dig <3

Av Elin - 19 oktober 2010 16:25

Då va det tisdag och jag har varit trött sen jag klev upp idag....

Klev upp och åkte upp till kramfors å gick på dollar å erikshjälpen å var inne istan en stund å kika på kläder sen åt jag lunch på frasses va proppmätt:P sen kom jag hem och har vilat och sett en film om pirajor hemsk fyy.... sen nu ska jag försöka få i mig mat är illamående men måste äta nått.... sen blir det att se mer film senare ska ta ett bad med å ska fixa till mig själv gruvar mig så jobbigt när magen är ivägen... Idag ha jag haft massa sammandragningar som vanligt =( känns olika varje dag så snart är det nog dags HOPPAS så man kan röra sig igen=) lyssnar nu på= stomp on the ground!!! Bra låt det man blir glad å vill ut å dansa och hoppa :P har bäddat lillans säng idag med å kokade nappflaskorna igår så dom med är klar =) nu ska ja handla blöjor och ersättning så allt är förberätt... Ha en bra eftermiddag skriver nog senare ikväll. 

Ovido - Quiz & Flashcards