Alla inlägg under september 2010

Av Elin - 29 september 2010 17:40

  Jag idag!!! seg å trött bra tröjja nu när man har magen ivägen...

Av Elin - 29 september 2010 17:34

      Lite bilder en ny röd tröjja till lillan som jag fick Tack gumman=) sen spjälsängen klar och den fina byron som vi fick upp helt själva.. Kläder är klart å i byrån nu!!! allt börja bli klart nu... YEES

Av Elin - 27 september 2010 23:24

Ja då va kl mycket då...  Har haft en bra dag men mått dåligt endå både bra å dålig dag bättre imorrn kanske.. Har huvudvärk å ont i nacken med men ha smörjt nacken iallfall =) vill ha en alvedon men ha inget hemma... =(  blir att fixa det imorgon... Idag ha jag vare med valeria vi ha fixat det sista på byrån =) nu ha jag hett i alla kläder med i den =) å imorgon ska ja knäppa kort med på den å rummet när allt är klart... sen ha vi vare å handla å sen bakade vi paj MUMMA den va godare en den man köper.. vi åt pizza med som vi delade på fick i mig nästan allt... Sen kom hennes mor förbii på en kopp kaffe så det va trevligt... lillan sparkar för fullt som igår natt fick ja inte sova förns kanske kl vaart 3 =( hoppas hon lugnar sig lite...  ser nu på en film men ska lägga mig strax för huvudet skull mysa ner mig:P men skriver mer imorrn natti natti alla..   

Av Elin - 27 september 2010 14:25

Vecxka 32+5     vecka 33+3

Av Elin - 27 september 2010 13:23

JA ny dag nya tag Måndag... Igår så fick ja främande av valeria vi två är bara bäst vi fick ihop min byro helt själva på inte lång tid heller trodde inte vi skulel lyckas men det gjorde vi =) stort smile... Sov inte förnskl 3 inatt hon låg inte stilla en sekund lilltjejen hon sparkar så hårt:P  jag och valle  åt massa äppelpaj med igår MUMMA sen mådde jag illa hela natten å mår illa nu med.. Och måste handla kaffe å sånt dag så ska ta mig ner på affären hade juh tänkt stan idag för vill handla en parfym om det fanns någon liten goo lukt men men blev inge stan ännu iallfall ha haft folk här idag mamma anna neo va upp å kika på det jah hade ordnat till... Dom gillade det å neo han låg och sov så sött.. mosters gopojk sen har jag upptäck att jag fått en rand på magen nu ha själv sett det i en spegel...  det händer mycket saker nu sista tiden ut... längtar så enormt mycket tills hon ha kommit ut till världen =)  valeria kommer förbi sen å ska hjälpa mig med det sista på byron det som ska fast bak jag klarar inte av  det själv blir för tungt å sånna saker... nu ska ja fortsätta här hemma är inte nöjd med mitt hem nuu tycker det är stökigt å så... BLÄ... Ha en underbar dag alla

tjo

Av Elin - 26 september 2010 17:01

Gör lite fint ska få lite främande =) här ska det snackas tjejsnack så det knakar.p:p  Så kanske man blir på humör!!!! bilder kommer sen Kram

Av Elin - 26 september 2010 12:15

sitter och kollar in lite koftor och jackor och massa skor :P   Ena sidan heter  Modehus.nu och den andra sidan heter eliteladies.se hittat massa med saker där ojoj så fina kläder...  det finns en hel del att köpa sedan när lilltjejen kommit och magen är borta:P Ska lägga in lite bilder hemma när jag är klar med det jag fixat i rummet då blir det kortknäppning en massa också.....   hejhej

Av Elin - 26 september 2010 10:47

God morgon alla.... idag är det sol ute yipppy:P men riktigt kallt ute nu är det höstkallt...  ha mått dåligt inatt usch blä... å vakna kl 8 sen ha jag legat i sängen till kl 10 tog sovmorgon eftersom det är juh söndag så då ska man bara  ligga kvar å slappa.., =) det va härligt sen nu ha jag ätit lite och ska dricka en kopp kaffe sen så kanske jag åker hem idag eller imorgon ska bli jätte kul å fixa hemma iallfall sen måste jag ut på stan å kika på lite saker jag måste inköpa mig... idag är det tredje dagen jag ha huvudvärk å vet ej vaarför ???   sitter å gosar med diablo nu han är visst kelsjuk nu hehe... å meja målar å måns ser på tv.... Jag själv ska dricka kaffe å gå se på tv tror jah så huvudet släpper lite... vakna med mag ont med en riktigt stor sammandragning BLÄ... Ne vad händer ikväll alla då?  själv så blir det nog tv /film  nått sånt... ha det så bra alla...

Ovido - Quiz & Flashcards