Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Elin - 18 oktober 2010 18:08

Hej...


Denna dag har varit bra men väldigt mycket sammandragningar och är jätte trött...

jag  åkte hem till min syster och vi hämtade wilma på dagis sen åkte vi hem till henne och bakade muffins och nu ärjag less på muffins ha bakat det nån vecka nu och ätit det så nu blir det inge mer baka muffins på ett tag nu ska jag baka annat gott nästa gång....  Sen så åkte jag och handlade lite sen kom ja hem å mamma å dom skulle äta så jag vart bjuden där på middag var super gott sen kom ja hem och har sett film och tage det lugnt å sen nu ha jag tvättat en maskin å hängt på tork sen nu funderar jag på att steka snitsel är inte så hungrig men sugen :P

sen blir det tv kl 19:30 paradise hotell sen blir det en dusch å sova... Ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards