Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Elin - 13 oktober 2010 23:08

Vad säger man fick främande förrut skoj vill inte vara ensam.. men nu är jah det igen =( så glad att jag har dig gumman tack... Nu hann ja inte med något bad eller ja hinner men jag orkar inte har sån huvudvärk sååå... ska se film nu hade jag tänkt å ta en till alvedon å sova försöka hoppas ja lyckas....  ny dag imorgon=)  ha städat å renbäddat å tvättat så fått det gjort iallfall... sov gott alla

Av Elin - 13 oktober 2010 18:59

Kväll sitter och lyssna på en bra låt eller texten är bra =)

Lite ledssen bli man ... Men men ha nyss baddat å gjort fint i sovrummet HÄRLIGT

ska ut en snabbis snart efter jag tagit en alvedon sen blir det tv å äta sallad Mumma blev inget bad för mig för det blir för ansträngande =( ha vare å bakat med erik sen åkte jag på affären med pappsen min =) å jag handlade mat å massa grönsaker... ska försöka ta ett bad med ikväll bara inte kl bli för mycket... Längtar tills å lägga sig i nybäddad säng å städat sovrum hihi.. MYS mys ne ha en underbar kväll Kram

Av Elin - 13 oktober 2010 14:19

Av Elin - 13 oktober 2010 14:12

Hej hej idag är det storstädning här :P HAr nu damsugit och skurat överallt och bytt i sängen så allt är fint =) har precis tage en paus för att ta en kopp kaffe =) GÖTT

Vakna kl 4 imorrse med så ont i revbenen IGEN suck suck vet ej varför jag ska ha ont där för.. men men smärta är smärta inte länge kvar nu så... Jag går runt å funderar samtidigt som jag städar å spelar höög musik Känns bra =) funderar på att följa med valeria och hennes mor och simma ikväll men vet ej om ja vill ha bekini på mig haha... Ska snart iväg  till min käre bror å kanske baka med honom han gillade det senaste jag bakade så han får lära sig själv att baka dem =) har Startat en maskin med alla sängkläder ska hängas upp strax sen är det inte mycket kvar så då går jag ner å kollar om det blev nå bakning eller ej.... Men tog en liten prommis till affären förrut på kände mig som en gammal tant ojoj =) ikväll ska jag bara ligga död i min soffa å mysa framför en braa fin film LÄNGTAR Är helt död idag... HA en bra dag alla läsare å aknske skriver mer sedan... ELin

Ovido - Quiz & Flashcards