Direktlänk till inlägg 26 september 2010

söndag

Av Elin - 26 september 2010 10:47

God morgon alla.... idag är det sol ute yipppy:P men riktigt kallt ute nu är det höstkallt...  ha mått dåligt inatt usch blä... å vakna kl 8 sen ha jag legat i sängen till kl 10 tog sovmorgon eftersom det är juh söndag så då ska man bara  ligga kvar å slappa.., =) det va härligt sen nu ha jag ätit lite och ska dricka en kopp kaffe sen så kanske jag åker hem idag eller imorgon ska bli jätte kul å fixa hemma iallfall sen måste jag ut på stan å kika på lite saker jag måste inköpa mig... idag är det tredje dagen jag ha huvudvärk å vet ej vaarför ???   sitter å gosar med diablo nu han är visst kelsjuk nu hehe... å meja målar å måns ser på tv.... Jag själv ska dricka kaffe å gå se på tv tror jah så huvudet släpper lite... vakna med mag ont med en riktigt stor sammandragning BLÄ... Ne vad händer ikväll alla då?  själv så blir det nog tv /film  nått sånt... ha det så bra alla...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning ...

Ovido - Quiz & Flashcards