Alla inlägg den 1 september 2010

Hej

Av Elin - 1 september 2010 16:09

Heelllu vilken natt det vare då la mig 23 å vakna 4 på morgonen med en hemsk hosta =( sen somna ja igen å vakna 08:00 å sov vidare till kl 10 å klev upp.. nu äntligen får ja en tid i morgon tidigt vid 8 typ... sen ha jag vare med syster barn hade neo och tina en stund idag va mysigt...  sen åt vi mat tillsammans här hemma.. nu sitter jag å pratar med min andra syster på msn å cama :P och snackar skit.. nu ska ja dricka nått är törstig... sen ska ja ringa en vän ska bara ta det lungt idag är så bläää sjuk... ska ta ett bad senare som ja inte hann med igår...  kanske kan somna bättre då inatt... fick ihop denna barnvagn idag med känner mig så duktigt :P:P =) å har tvättat allt klart nu så underbart skönt... nee nu ska ja göra annat ha en underbar eftermiddag

Av Elin - 1 september 2010 15:55


    Barnvagnen!! äntligen fått ihop denna..


  den lilla sängen!! inte fått spjälsängen ännu...

Ovido - Quiz & Flashcards