Alla inlägg den 3 september 2010

Av Elin - 3 september 2010 15:45

Ja då va man i vecka 30.. Har väldigt mycket sammandragningar vet ej varför=(  ska hööra mig för på onsdag om det när jag ska till mvc.... Idag är jag riktigt trött känner jag håller på att somna typ hela tiden samtidigt som jag känner av denna jobbiga förskylning=( sov dåligt inatt vakna vid 3 å va uppe till cirka 04:20 och hosta å försökte få bort allt i halsen... sen vakna ja med min underbara m.....  de va det som va väldigt skönt... vill vakna så imorgon med hehe... :P  ha drucke mycket kaffe idag och ha vare lite överallt å kikat runt på saker men hittar då inget  inte kul de... men jag såg en riktigt stor bamse soffa jag vill ha den va sååå dyr...  menmen nått man kan drömma vidare om då... ha försökt fått in bilder idag men nå fel så ska försöka senare igen å lägga ut...  ska snart gå och fixa middag... måste he på potatisen typ nuu...  så hörs sen....

Av Elin - 3 september 2010 11:25

     nu ska det bytas om bara.. =)  skönt att sminka sig idag=)    skriver senare om dagen!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards