Alla inlägg den 9 september 2010

hej

Av Elin - 9 september 2010 14:26

Hej idag vakna ja kl 6 men valde att sova vidare sen vakna jag kl 8 å va vaken tills jag klev upp ur sängen...Tog medecin å sen kom mamma förbi en stund å hon lekte med ramus han är tokig i henne han släpper aldrig blicken från henne :P:P =) så sött... idag åker dom hem =( men men vi har haft det skitskoj å snackat massa.... =) nu ska jag ta en kopp kaffe änkte jag å sen gå å handla igen.... sen funderar jag på vad jag ska göra för middag.... hmm ingen aning om det idag får bli som det blir mår så illa nu för tiden med så äter inte lika mycket som jag brukar.. igår va jag på mvc och det gick inte som jag ville men men =( en sak va kul magen va nu 28 så det växer juh iallfall sen ska jag in på ett till ultraljud framöver. blir kul men  lite jobbigt om det inte är nå bra.. men försöker tänka possitift Hela tiden... sen alla dessa sammandragningarna jag ha är jobbiga... ja vi får se om min tele börja ringa då vet jag att det inte är så bra.... hoppas den är tyst iallfall... nu ska jag umgås här å sen gå iväg en stund på affären och jag åker iväg nog senare till magnus.. ha en bra dag alla....

Ovido - Quiz & Flashcards