Alla inlägg den 10 september 2010

Av Elin - 10 september 2010 15:47

Fredag idag!!! igår så åkte jag hem till min kärlek.....

va länge sedan jag mådde så bra som jag gjorde inatt ha inte sovit så bra några nätter min rygg ha börjas jävlas igen på morgonen imorrse vakna jag med ont i revbenen igen måste vara lilltjejen som sparkar  så mycket så jag får ont efteråt...Idag är jag i vecka 31+0 så underbart att tiden rinner iväg... ) och barnmorskan ringde idag och berätta att allt såg bra ut med mitt  prov jag lämna såå skönt att kunna slappna av och känna att det är bra... Nu väntar jag bara på at få en tid till ultraljud så är det klart sen med...sitter och dricker kaffe och barnen ooch karln är ute och dona!!!! sen blir det matlagning middag alltså som ska ordnas.... ha nyss tage min medecin nu så jobbigt att äta den vill att det ska ta slut nuuu blir så dålig i magen av den...   ha 8 st kvar bara cirka... sen slut på det =) nu ska jag dricka lite vatten å göra annat! ha en bra daag!

Ovido - Quiz & Flashcards