Alla inlägg den 15 september 2010

Av Elin - 15 september 2010 13:51

Hejvi åkte in till tandläkaren för att dra en tand men jag satt där med den fina rosa mössan och då kommer han in och säger du är juh gravid ja det ha jag varit länge så han berätta att han inte vill göra oprationer på gravida så fick en ny tid då i januari så slapp detta som jag inte ville var riktigt rädd hehe å lillan bara sparkade hårdare å hårdare hon kände på sig samma sak som jmig hehe.... har juh inte ont i min tand så behöver inte känna att jag måste ut med den nu så det fick vänta... ska in snart och laga en tand som jag verkligen har ont i det ska bli skönt och få det gjort iallfall... Ha  fått tid till ett ultra igen skka bli skönt å kika igen.. Idag är jag så frktansvärt trött orka knappt hålla ögonen öppna men det går ha drucke massa kaffe men då bli man värre i magen istället så nu blir det fika med saft istället för kaffet, vi åkte förbi mamma å åt lite frukost med eller lunch va man ska kalla det imorrse det va riktigt smarrigt jag  lekte lite med neo han är såå sööt vill äta upp honom goo mosters kille... Jag ha bara lust nu och gå och sova en stund men då kan jag väl inte somna ikväll, ja det är idol igen ikväll =) ska se det igår gick det juh riktigt bra för många va många bra som jag bara rös av när dom börja sjunga så vackert... Hoppas allt går bra idag erica håller tummarna för dig/er... :) ne nu ska jag ta en kaka och saft ha en underbar dag alla läsare!!  //Elin  solen skiner lite nu!!!

Ovido - Quiz & Flashcards