Alla inlägg den 5 september 2010

Av Elin - 5 september 2010 20:27

ja då sitter man här igen!!!  ha nyss ätit en macka och oboy så gott... nu väntar jag på att göra kväll..  ska lägga mig i soffan och se filmen dumpad hade jag tänkt. vill tänka på annat!!!! imorgon är de en ny dag å nya tag.. Imorgon kommer erica och hennes son.. =)  vi ha inte bestämt hur länge hon kommer vara här denna vecka men kul kommer det bli ha saknat dig såå mycket ska bli kul och träffa rasmus med=) just nu ligger lillan och sparkar riktigt hårt strecker riktigt på sig tror jah de gör lite ont på sidorna. hehe... man känner nått en fot eller nått sånt sött!!! Längtar tills hon kommer ut.... är i vecka 30+2 idag  =)=) tiden rullar på...  Har lite ont i ryggen idag suck... nu ska ja ta medecinen å lägga mig i soffan... ha en bra kväll.--

Av Elin - 5 september 2010 17:26

Hej hej haft en bra helg men är fortfarande nere.. men men så är de, blir bättre snart bara denna förskylning gå över... =) imorgon är det måndag äntligen vill att det ska vara onsdag, bara det bli måndag så går veckan för fort idag har jag vare och sett på paradisehotell typ hela morgonen sen så ha ja snackat med erik å nu för en liten stund sen så kom jag från affären  va å handla fil å sånt så ja kan ta medecinen som ja ska..  åt lite mat hoss mamma med innan  vart lasagne sååå j.... mummsigt va det...  men börja bli hungrig nu igen som ALLTID!!! Jag började med att städa imorrse kom ja på... damsuga och skura å plocka,Längtar tills senare ska bli skönt att bara ta det lungt.det är så tråkigt och jobbigt att känna sig så nere OFta..  ucchhh det ska inte vara så... måste bli bättring snart...  skriver senare ska dricka mitt kaffe nu å fortsätta snacka här... Hare alla!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards