Alla inlägg den 11 september 2010

Av Elin - 11 september 2010 13:28

Vilken natt det varit börja igår kväll att hon bara sparkar å rör på sig,, jag somna runt 22 å vakna runt 23 nått med att jag ha ont i ryggen sen låg jag vaken väldigt länge med att hon inte låg stilla en sekund... jag la mig åt sidan då sparka hon så det tog i madrassen prövade lägga mig på rygg då vart det obekvämt för jag kände av sparkarna ännu mer då, slutade med att jag fick försöka konsentrera mig på tv å somna till den sen vakna jag några gånger cirka 3 gånger på natten med denna sammandragning fortsatte sova till kl va runt 7 kanske nått sen låg jag vaken typ hela tiden tills jag klev upp för det gjorde så ont i revbenen både bak å fram denna gång brukar juh bara vara fram men men sen ha jag klivit upp tänkte kanske att jag va hungrig å hon med men vet inte en vad de är bara en liten livlig tjej kanske eftersom kl nu är 14:29 och hon rör sig fortfarande lika mycket vad jag en gör.... jag vet juh att hon lever så länge hon rör sig =) bara det slutade göra så ont så hade jag varit nöjd men blir väl värre och värre för varje dag.. Vi har precis käkat eller för en stund sen jag ha hängt tvätt sen har jag druckit kaffe å startat en diskmaskin å jag ha funderat hela dagen på att gå å vila en stund men jag vet inte kanske ska se nått på tv så man inte bara ligger å glo på ingenting för då somna jag väl å det går inte måste sova inatt juh :P jag ska gå och ringa mamma tror jah å höra lite om hur hennes fredag var hon sitter juh inte på facebook som hon bruka göra nu när jag hjälp henne med en sida=) ska gå nu och ringa ha en underbar dag och helg.... 

Ovido - Quiz & Flashcards