Alla inlägg den 23 september 2010

Av Elin - 23 september 2010 18:16

Hejj idag har jag varit hos barnmorskan och det gick bra =) förutom att jag går juh inte upp nått i vikt måste äta mer mat men tycker jag äter hela tiden men får ta å äta mer potatis å sånt som man ska käka nu....Sen va vi hos min mamma å åt lunch mycket gott var det å hungrig var man sen åkte vii hem å jag lagade mat till oss köttfärsås och makaroner mycket mumma, sen har jag nyss duschat så underbart skönt nu vill jah att klockan ska bli 19:30 så ja kan lägga mig och se på halv 8 hos mig =) så bra program sååå =)  å sen är det idol som gäller för mig sen sova om det inte är någon bra film förståss.... sitter nu och dricker lite kaffe och har mycjjet ont i ryggen =( sen så ligger inte lillan still hehe.... imorgon är jag i vecka 33+0 tiden rullar på.... =) ne nu ska ja dricka kaffe å njuta av det ha en bra underbar kväll alla läsare!!!    Elin.....

Ovido - Quiz & Flashcards