Alla inlägg under november 2010

Av Elin - 23 november 2010 17:07

Idag är theja 1 månad gammal =) jippy  gotjejen mammas!!Du blir bara större å större.

Idag sov vi ut  förkunde inte sova riktigt inatt låg och tänkte å tänkte å vred på mig =(  Vi tog en prommis idag till en vän å det va så kallt så ja visste inte vart ja skulle ta vägen.. vi snacka tog en kopp kaffe å sen gick vi på coop sen gick hon hem och vi fortsatte hemvi med men fick gå en längre väg i detta kyliga väder puuh å då gick ja till mamma å värmde mig sen gav lillan mat å sen hem igen... sen nu ska jag laga mat tänkte jag...  ska laga lite olika rättter idag tro jag... sen främande med nog =)

lillan gråter just nu ska gosa med henne nu ha en fin eftermiddag

Av Elin - 22 november 2010 23:04

Vet inte riktigt vad jag ska tro om saker längre...  får inte fram nå ord nee nu blir det kramaas med kudden Natti !( älska min lillan <3<3 )

Av Elin - 22 november 2010 18:13

Av Elin - 22 november 2010 17:54

hej

Av Elin - 22 november 2010 17:35

Ja hejhej,


Idag är min underbara dottra 30 dagar gam=)=)

hon sussa så gott hon undra vad man ska hitta på då.. är hemma och har inget för mig just idag förutom ett bad för theja sen tv senare.å en massa mys med gokikkan...

kom nyss från mamma och nu lyssna ja på en låt ja tycker är bra å funderar lite!! jag skriver med en vän nu ska jag ringa ett samtal... Skriver senare

Av Elin - 17 november 2010 14:04

Tjohla hopp  =) ny dag nya möjligheter snart helg igen tiden bara rullar på =) Har precis druckit en kopp kaffe och ska städa nu snart efter jag skrivit detta....

 är jätte trött idag men ska lägga mig lite tidigare ikväll ha blivit sena kvällar nu ett tag... Hjärtat mammas sover så sött. mammas allt. <3

jo jag ska hänga tvätten kom jag på hehe lite borta i huvudet för tillfälle...  ska ut en stund och promenera med lite senare... skriver ikväll förmodligen... Ha en fin vacker vinterdag,..

Av Elin - 14 november 2010 19:12

HJÄRTAT <3<3<3<3


Funderar lite där !!!

      gosungen =)

Ovido - Quiz & Flashcards