Alla inlägg den 23 november 2010

Av Elin - 23 november 2010 21:59

klockan tickar på.... Nu ska jag strax se en film å mysa...  Ska bara snacka klart här med min underbara vän... Har nyss matat lillan och nu sover hon så måste passa på å skriva här... Ska ta en kopp tee till filmen mumma... Det händer inte nå mer ikväll Jag ska nog skriva lite om jag ha orken är väldigt trött å känner mig lite nere kanske blir bättre med en kopp tee vem vet, min fina vän köpte tee hem hit en gång å det ä så gott Hehe.... Imorgon blir det att fixa julfint här hemma ska fixa det så myspys här... så härligt med rött :P Ne nu ska ja fixa lite så jag hinner med mig. ni får ha en jätte trevlig kväll.. massa kramar...

Av Elin - 23 november 2010 17:07

Idag är theja 1 månad gammal =) jippy  gotjejen mammas!!Du blir bara större å större.

Idag sov vi ut  förkunde inte sova riktigt inatt låg och tänkte å tänkte å vred på mig =(  Vi tog en prommis idag till en vän å det va så kallt så ja visste inte vart ja skulle ta vägen.. vi snacka tog en kopp kaffe å sen gick vi på coop sen gick hon hem och vi fortsatte hemvi med men fick gå en längre väg i detta kyliga väder puuh å då gick ja till mamma å värmde mig sen gav lillan mat å sen hem igen... sen nu ska jag laga mat tänkte jag...  ska laga lite olika rättter idag tro jag... sen främande med nog =)

lillan gråter just nu ska gosa med henne nu ha en fin eftermiddag

Ovido - Quiz & Flashcards