Alla inlägg den 6 november 2010

Av Elin - 6 november 2010 23:06

Hejhej Skriver imorgon om min födelsedag är så trött idag.. hoppas på att få sova inatt.. Kommer 2 bilder här nu på lillan som jag tog för inte länge sedan såå trötter där:P goooungen där... hon sover som en stock just nu så jag ska drickamitt tee sen sova.. HA en bra lördag... NAttii



    THEJA <3<3<3<3<3  LOVE YOU

Av Elin - 6 november 2010 00:46

hellu...

klockan är väldigt mycket nu:/

man ska sova snart är så trött och fyller år idag kl är över 12 hihi måste vara pigg på kalaset sen...

ha mycket att göra när vi vaknar... lillan sover och jag sitter här och är förskyld och trött... väntar på att hon ska vakna igen så hon ska få mat och byta blöja å gosa lite :P:P  idag va vi på bvc och hon ha gått upp i vikt stortjejen väger nu 3140 å är 51 lång  hon växer å växer... =)=) hon är det bästa som hänt mig, det  lilla mirakelet  <3<3<3<3<3   ska försöka knäppa bilder imorgon med på henne å ordna lite julkort å så... =) i like så kul å knäppa å lägga ut å skicka till nära å kära...  nu ligger lillan å prata låter det som   vem vet drömmer kanske... hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards