Alla inlägg den 8 november 2010

Av Elin - 8 november 2010 22:05

Hejhej idag har jag fått sovit ut till kl 8 =) men är jätte trött... Har varit trött å slut hela dagen det är juh förskylningen å lillan är med förskyld nu hennes lilla näsa stakare där.. mammas goos... så glad att du finns <3<3<3  har nyss ätit tårta madeltårta mumma å lagt lillan nyss så ska hoppa i säng jag med då... de är inge på tv heller så.  imorgon ska lillan badas hade jag tänkt ..  fick en tid idag till tandläkaren igen äntligen fy gruvar mig som attan alltså å sen priset som kommer att bli ajaj illa illa komma bli hemsk dyrt. trodde vi skulle få sällskap ikväll men icke sa nicke  inge att gör åt.. :/ ...  just de jag ha sprunge på apoteket idag igen mycket spring där allt för lillkikkan,  har knäppt lite bilder idag med som ska läggas ut... men bli en annan dag ska skicka in dom med så jag kan förstora dom å så.. =) så kul...  ne natti alla

Ovido - Quiz & Flashcards