Alla inlägg den 24 november 2010

Av Elin - 24 november 2010 22:15

Ja då va det en månad kvar till jul precis idag!!!

blir lillans första jul så kul =)

Lilltösen vill inte sova idag  hon är ledsen å jag ha försökt med allt nu få se om det sista funka nu annars bli det en uppesitta natt för oss... Imorgon ska jag pynta iallfall om jag inte är för trötter hoppas man får sova inatt så jag orkar med morgondagen... Jag hade glömt tvätten idag med har varit en lång eftermiddag för mig tror jag...  men nu ha jag tvättat igen å hängt tvätten med sen har jag bytt rent i sängen nu ska jag försöka mysa ner mig till en film och käka nått gott... Sen blir det kramas med min underbara kudde:P ha en bra kväll alla... Kramis

Av Elin - 24 november 2010 16:24

Hellu vilken rolig natt jag haft vaknat några gånger å ena gången ringde telefonen med å då fick ja lite sällskap med  å kl va runt 3 nått minns jag sen somna ja som en stock  SKÖNT...  sen ha vi vaknat och vi har varit på kyskis idag första gången så mysigt å träffa andra föräldrar å barn riktigt mys är det!!! Nu sitter jag här och lillan sover och jag ska va med en vän å sen ska ja damsuga å bara ta det lungt...

skriver nog senare nu ska ja dricka kaffe... Ha en bra eftermiddag för det ska jag ha!!!  :P

Ovido - Quiz & Flashcards