Alla inlägg den 1 november 2010

Av Elin - 1 november 2010 19:19

Ja då va kl snart 19:30 då blir det paradise hotell då vart en ensam kväll ikvääll... Tur jag har mitt älskade <3<3 vart inget damsuga ikväll blir imorgon det har huvudvärk ikväll å halsen jävlas så imorgon blir det nog läkaren å kanske tandläkaren med igen SUCK.... Ska väl ta en snabbdusch sen innan man ska sova väntar just nu på att lillan ska vakna så hon kan käka =)  Jag har precis sett en film som var ganska bra den hette stay cool!!!!  Nemen  nu vakna hon nu blir det matdags och paradiset....    

Av Elin - 1 november 2010 17:00

Mammas trötter :P <3<3<3<3<3

       

Av Elin - 1 november 2010 16:13

Idag har vi haft bvc här på hembesök och vi vägde lillan så idag väger hon 3040 kg hon växer fort =) allt gick bra idag iallfall med det allt såg fint fint ut... gotjejen <3<3<3..

Sen så trodde jag att ja skulle få komma in på sjukan för  min förskylning jag fått den är jobbig...  sen har jag fått nya kläder åt lillan av mamma idag jätte fina tack tack =)  sen nu ska jag försöka damsuga som jag skulle gjort  tidigare men vart en prommis ut med mamma sen gick jag till en vän en stund så nu blir det kaffe och sen damsuga så får mans e vad som händer senare.... Kramar... 

Ovido - Quiz & Flashcards