Direktlänk till inlägg 2 november 2010

kvällen då

Av Elin - 2 november 2010 23:34

Hellu nu har jag äntligen fått en tid till tandläkaren imorgon =)  hoppas allt bli klart å  att jag slipper detta ilningar dom tar kåål på lilla mig...  Idag ha jag fått lite mer saker får lite tidigare en födelsedagen min tackar för det =) hoppas på en bra helg ....Idag har jag vare med valeria en stund såg på paradise hotell å fikade go fika anna valle danne och lilla hjärtat mitt <3 som sover så sött nu hon ville vara i min famn då sov hon men så fort ja la ner henne så var hon vaken bara  funderar om hon kanske ha lite ont i magen idah  bättre imorrn  kanske... Vilket regnväder det varit idag det ska juh vara snö nu inte massa regn =( vill ha vinter så den tar slut nån gång med det iskalla vädret :P:P har haft besök ikväll en snabbis med det va skoj... imorrn ska jag försöka sova ut istället för att kliva upp vid 7 tiden imorrse så matade ja lillan å sen somna hon å jag klev upp illa illa va jätte trött så ikväll blir det somna på 2 sek förmodligen... men nu blir det en snabbdusch å sen gosa med kudden ha en underbar kväll eller natt kanske de är nu :P Hejhej!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning ...

Ovido - Quiz & Flashcards