Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Elin - 29 mars 2011 20:16

Ja hallå alla ni som läser.. =)


Idag så vakna vi runt 8 tiden så jag klev upp theja låg kvar en liten stund

sedan vid efter 9 så åkte vi å handla lite mat till oss, sedan kom vi på att vi kan juh åka å fika å hälsa på farmor våran så då gjorde vi det å hon vart såå glad att få mysa med  barnen  =) vi fikade å pratade på massor va där några timmar sedan så åkte jag å theja hem å jag lagade lite mat som jag tänkt ha ikväll å gotta mig med :P

vi åkte till min syster med en stund å åt mat å lekte med barnen å nu så sitter theja här i sin stol å pratar å jag vill att hon ska somna så jag kan lägga mig i soffan å bara mysa på med massa gott å se skilda världar  =) men men får vänta till senare helt enkelt... imorgon blir det öppna förskolan igen  träffa massa barn å bara mysa på å snacka lite... Maten vi köpte idag som theja skulle käka den var inte så vidare goo tyckte hon hehe men men blir ett försök imorgon igen =) Ni får ha en fin kväll alla nu ska vi fortsätta här.. Hej från oss Kram

mat

Av Elin - 29 mars 2011 14:09

Idag har vi köpt rotfrukter och kyckling smak som vi ska pröva för första gången å se vad hon tycker om den sorten mat.. Hon har bara prövat gröt å det är inte så mumma längre för henne...    






 

Ska blir spännande och se vad som gillas..  hörs lite senare kram

Hej

Av Elin - 29 mars 2011 13:58

      Dagens theja !!!

Ovido - Quiz & Flashcards