Alla inlägg den 13 mars 2011

HEJ

Av Elin - 13 mars 2011 18:32

Hej då va det slut på helgen då,  Helgen som varit ha varit rolig  fredagen så var vi i huset å hade fredagsmys allihopa =) sedan på lördagen åkte vi hem till härnösand och myste där tog en prommis med hundarna å hadet det riktigt mysigt jag evelina och theja å pappa <3  mammas tjej har sådan hosta å snuva och nu har vi varit in till sjukan äntligen Igen fick medecin som vi ska hämta ut imorgon å sen måste vi ordna en tid till att träffa en barnläkare så dom får kolla henne STAKARE Är riktigt less på denna hosta  så liten å inte kan göra säga nått heller =/

ne imorrn ska jag ringa barnmorskan å säga till om en remiss sen hoppas jag det går fort.. nu ska jag gosa med hjärtat vårat theja  hon vakna nu har sovit en liten stund i vagnen.... får se vad som händer imorgon, känner juh att jag med börjar bli sjuk ha hostat inatt å kännt mig allmänt nere å helt slut i kroppen så hoppas det försvinner fort å så, palla inte vara sjuk när jag tar hand om lillan <3

älskar miin familj så enromt mycket vad skulle jag göra utan er? Puss puss Å massor av kramar.... Ha en fin söndag....

Ovido - Quiz & Flashcards