Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Elin - 23 mars 2011 08:21

igår vart jag sjuk  eller ännu mer sjuk vaknade med att jag hade ont i mitt öra så jag fick komma in till en läkare å som säger att jag har inflamation så fick penciline igen =( jäkla less på denna förskylningar bihålorna kan fara å skutta långt bort nu...

Theja hon är bättre i sin förskylning efter att hon fick sin hostmedecin =) Theja lekte igår med neo sin kusin och klart wilma med den andra kussen var så mysigt tyckte hon... Senare då så hjälpte jag anna å skotta för hon kom inte upp men det gick inget vidare med det heller så vi gav upp å fick fixa nån med traktor som röjde undan... Idag ska vi försöka gå på öppna förskolan med min syster å thejas kusse. får se om jag blir piggare det är vad vi ska hitta på idag å solen skiner så fint =)

Gumman ligger å sover just nu hon myste ner sig med sin snutteå napp, Theja blir 5 månader gammal idag grattis våran lillsessa  på din stora dag <3


VAd gör ni för kul idag då?

Ovido - Quiz & Flashcards