Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Elin - 14 mars 2011 12:17

Tänk att man skulle bli sjuk endå har ont i lederna så det är inte klokt åsså ska man bära runt på  sessan då jätte tung vart hon helt plötsligt är täppt å snorig å ont i halsen å fryser jätte mycket tog ett hett bad med theja i morrse hon låg juh och sov mmen hon vaknade så hämtade henne å la ner henne i vattet med mig å myste.. Nu ligger sessan och sover i vagnen och jag ska dricka kaffe då det är klart sen blir det nog sängen för mig om theja vill vara snäll med mamma :P Kika lite på tv om det 'är något där... det är bara jag å ena hunden greta å lillsessan hemma storasyster är på skolan å mannen är ute å hämta medecin på apoteket å kikar på bil  och såklart handla maat m.m  det är juh strolande väder ute nu bara för man är sjuk =( jaja inte lätt ibland men nu ska jag fortsätta å hadet så bra alla läsare ha en fin dag  kram

Ovido - Quiz & Flashcards