Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Hej måndag

Av Elin - 31 januari 2011 14:56

Här igen,


vi har haft en bra helg med mycket mys med barnen,

lillsessan är så förskyld och febrig stackaren så liten och inte kan prata å säga vart hon har ont bara skriker men nu ha hon somnat äntligen och får vila lite så blir hon mycket piggare senare ska ja ut och handla lite som behövs ikväll.. Dricker en kopp kaffe nu efter en good mat massa sallad å kött potatis mee like,

Helgen som va var vi ute  å lekte en massa med snöbollar å massa skoj.. Sessan sov i vagen medans hon älska att va ute i vagnen... funderar på att gå ner till min bror å låna hans dator en stund och se ett program där.. Hoppas man får låna den :P Fick en ny mobil av älskligen min i helgen TAck tack älskar dig mest <3 den behövde jag!!! sedan knäppte vi massa bilder med på snön å barnen å så...

ikväll blir det ett varmt bad för mig medans sjukligen min sover och sen tv tittande blir nog en film.. Hoppas hon  är friskare i morgon med sin lilla snoriga näsa =(

Ha en fin dag alla läsare!!! Kramar från oss..

 
 
Valeria

Valeria

31 januari 2011 18:58

Låter som att ni haft en toppen helg :) Roligt.. Hoppas hon kryar på sig snart. =)
Vad roligt med en ny mobil =)

http://lyckliggravid.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning ...

Ovido - Quiz & Flashcards