Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Elin - 12 januari 2011 23:58

  våran sessa  sov gott där :P  Nattiii

Av Elin - 12 januari 2011 15:14

Men hallå =)

Idag är det en ny dag gostjejen är förskyld å har lite hosta men annars så mår hon så bra =) hon går upp som hon ska å är cirka 60 lång nu stortjejen våran =)

hon bruka somna vid 12 snåret och vakna mellan 6 och 8 så bra tid mamma får sova ut hehe...  just nu sover hon och jag sitter här och skriver lite... Igår hade vi främande av leandra och emma verkligen trevligt tack för presenterna jätte fint =)

idag har vi varit på coop och storhandlat fattades så mycket men nu är det fullt igen..i helgen blir det massa mys med hela familjen... Knäppa kort m.m

Var till tandis igen igår  fick bedövning så ja slipper ha så ont i cirka 2 tim iallafall riktigt skönt men idag ha jag inte vare in försöka hålla sig idag men har ont men jag har min skatt här som gör så jag tänker på annat en min smärta =) älskar dig

Ha en jätte bra dag alla från oss..

Ovido - Quiz & Flashcards