Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Elin - 1 januari 2011 13:29

Hejhej vi hade en toppen nyår tillsammans =) lillans första nyår å hon va så vacker å klänningen satt så bra på henne. vi åt sallad  å bröd och vi gjorde ordning en hummer det vart suveränt gott det mamma :P jag och lillan gick hem¨å tog ett varmt bad myspys,   vid klockan 12 så vart jag så trött så la mig direkt  det smulle klart.....Jag va helt död :P men men det va en bra kväll med go mat å dricka... Nu sover tösen å jag ska göra lite mat tänkte jag men vet ej vad inte det roligaste å sitta ensam heller men men tur jag ha lillan med mig... <3

nu ska ja dricka en kopp kaffe å ta det lungt idag..Det är en massa bra filmer idag=)   Hejhej alla!!!!  

<3THEJA<3

Av Elin - 1 januari 2011 13:17

 


Så söt i den nya klänningen hon fick av moster anna TACK !!!   

Ovido - Quiz & Flashcards