Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

3 månader

Av Elin - 23 januari 2011 19:03

Hej hej!!! 



Idag blir våran underbara tjej 3 månader gammal...

så stor nu...Theja <3




Har haft en bra dag tomt utan pappa förståss =(


Vi har varit och storhandlat idag massa som fattades så nu är det klart i morgon är en stor dag  sprutdags Huuga vill inte se det tur mormor kan hänga med och jag ska in och ta ett cellprov men men snart över det med då får vi tänka....

ikväll blir det tv tittande klockan 20:00 solsidan =) ha längtat en riktigt bra serie och sedan blir det ett bad för oss två...  är helt slut efter städningen idag men nu är det gjort, SKönt....   ne nu blir det mys med lilltjejen som är så grinig just nu... Ha en fin kväll alla...

 
 
Ingen bild

pappa

23 januari 2011 19:39

ja pappa saknar er med men nu ska pappa gå o sova o se om han får sova nått i natt med tanke på oron inför morron dagen älskar er mina älskade hjärtan karam o puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning ...

Ovido - Quiz & Flashcards