Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Fredag Helg

Av Elin - 14 januari 2011 21:31

Helllu =)



 idag vakna jag med en  dröm  den va inte rolig så klev upp å satt mig här å kikade lite sen la jag mig igen och sov brevid min söta bebis <3

sen klev vi upp halv 11 vi sov ut mysigt var det.. sen packade vi väskan  vi trodde vi skulle åka iväg men icke sa nicke  vi var ner till modern min och sncka å sånt sen va vi med syster anna och vi drog ner å solade sen köpte vi en fin present till mammsen ett hjärta där det står världens bästa mamma  såå vackert =) sen har jag damsugit så dammigt å hundhår blää men mycket är borta nu... Sen har jag och lillan badat och hon vart så trötter sedan efter det, Senare så lagade jag mat runt 19 lite sent men vart ändrade planer.. sen så la jag skruttan å hon somna direkt efter  lite mat... sen nu sitter jag är här med tandvärk å väntar på en vän får se vad vi hittar på en frdag som denna,  Ha en fin dag alla läsare.. Kram från oss!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning ...

Ovido - Quiz & Flashcards