Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Elin - 31 augusti 2010 19:23

  så glad jah se ut då haha nee  

Av Elin - 31 augusti 2010 18:47

vilken hemsk natt detta ha varit =(  men blir kanske bättre inatt =)=) har varit till sundsvall idag va kul och sen ha jag vare med syster å hittat på saker sen har jag vare ute kom precis hem ha inte vare här på hela dagen faktiskt och nu håller ja på att tvätta igen vart inte klar igår så fortsätter nu... gör lite i taget eftersom jag är sjuk ha förmodligen fått bihålerna igen ha huvudvärk hela tiden så men ska inte vara nere för det heller göra sitt bästa bara... dricka kaffe blir det nu å snart hänga lite tvätt å sen starta en till maskin sen ha ja tvättat klart=)riktigt skönt... fick mina städpengar med såg ja idag lite lite för att ha råd med en dum byrå... =( få lägga undan dom pengarna å lite andra pengar å få ha tråkigt nästa vecka istället för en byrå är ett måste nu och ett skötbord... =) det va riktigt skönt att komma hem nu efter en lång dag är helt knäkt=( ska försöka hinna med ett bad med sen vill ja knäppa lite bilder så måste hinna med det me...  nee skriver säkert mer senare KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till vår blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards