Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Elin - 27 augusti 2010 17:54

Hellu dagen började med att jag vakna dålig.. =(  vi klev upp och åt frukost va jätte hungrig men låg vaken ett tag i sängen kunde inte somna om så låg kvar å myste med min älskling gud så mycket jag älskar honom går inte förklara med ord älskar att vakna brevid honom han är sååå gosig å riktigt varm hehe det är miiin bubbse..  efter vi hade ätit så klev i in i bilen och åkte iväg med måns till skolan sen åkte vi och hälsade på hans syster å fikade å snackade  mycket trevligt.. bäsen ha sparkat väldigt mycket idag det är bra... har druckit massa tee för min torra onda hals:P sen har vi städat bilen så den är ren och fräch=) imorgon bär det av till min syster och firar wilma fyller 2 år stora tjejen... längtar tills klockan bli runt kvällen vill lägga mig i sängen typ nyss hihi är riktigt trött i hela kroppen så därför ska jah nu ta å koka kaffe å dricka det så kanske man blir lite piggare kan juh alltid hoppas på det...  ha försökt fixat bloggen här men ha inte lärt mig rikigt ännu så jag ska he ut min adress endå hade tänkt vänta ett tag men men skippar det.... näe nu ska ja göra annat ha en underbar fortsatt kväll alla läsare!!!!

Av Elin - 27 augusti 2010 07:21

goooodmorgon vilken natt det varit=( ha juh vare uppe och skrivit inatt... ha så fruktansvärt ont i halsen den är riktigt torr så det går inte att förklara hur det känns förutom att det känns torrt och att det ´gör ont att hosta å täppt i näsan=(... ska nu åka iväg en sen kommer jag hem igen... :P kramis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till vår blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards