Alla inlägg den 28 december 2010

Av Elin - 28 december 2010 21:12

Jaha då var det kvällen då IGEN...


Har haft en fin dag ida vi började med att mysa hela morgonen i nån timma, senare så klev vi upp och donade lite sen gick vi ner å åt lunch sen så gick vi hem å då fick vi främande av momma mamma anna wilma neo....  wilma hängde med mig upp först sen kom alla andra vi satt å snacka å kikade lite.... mycket trevligt =)

senare så tog ja mig ner till mamma å åt lite skinka som hon gjort klar å såg på  mat program sen nu är vi hemma ja ska duscha å lägga snuttan <3 sen se film och sova ha en bra kväll alla!!!  Kram

Av Elin - 28 december 2010 19:28

Theja mammas goos!!!


   

Av Elin - 28 december 2010 11:56

Inget snöande idag =)


Theja och jag har haft mysmorgon idag var riktigt skönt å myspys!!!!

Tele ringde och vi ska ner å fika hoss moomma mamma sen ska vi hem igen å dona lite tänkte skura å tvätta en tvättmaskin idag å behöver handla så får se hur det blir med handling senare.. Nu har jag precis  drucke en kopp kaffe nu ska jag klä skruttan mammas sen gå ner tänkte jag... Ha en bra dag alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards