Alla inlägg den 9 december 2010

Av Elin - 9 december 2010 21:31

Jag älskar när du håller om mig sådär som du gör så underbart. när jag är med dig så känner jag mig hel,det pirrar i min mage när du ser på mig,det pirrar i min kropp när du ta i mig, när du är glad är jag glad jag älskar dina ögon din humor och ditt skratt,jag vill alltid i din närhet vara, jag älskar dig så otroligt mycket älskling!

Hej

Av Elin - 9 december 2010 18:01

Nu va det ett tag sen jag uppdaterade här...

sorry ha inte orkat är så fruktansvärt förskyld ha fått ut pencelin somja ska äta i 10 dagar... 6 tab per dag =(

Men men hoppas på att bli pigg nu till veckan som kommer för då kommer min syster anna hit å sen är det begravning som gäller så hemskt =(  idag har jag  haft lite främande av en vän =) å ha tage det lugnt hela dagen  va nyss ute på affären å handla lite gosaker till ikväll sen så skulle jag handla blöjor som inte fanns suck sa jah tur så visste ja att mamma va på stan så jag ringde å bad henne köpa =) tur jag ha henne...

Igår beställde jag bilder ska bli kul å se dom när dom är klar 2 lite större på lillan tog jah plus massa andra på henne..ikväll blir det tv å sen sova å försöka bli lite piggare... jäkla bihålor :/ jo jag ska juh fixa datorn ikväll ska formatera om den å fixa tillbaka xp =) jaja ha en fin kväll mina vänner...

Ovido - Quiz & Flashcards