Alla inlägg den 18 december 2010

Av Elin - 18 december 2010 15:59

<3 theja <3


  Mammas ögonsten!!!




Hejhej har haft en fin vecka  med syrran å begravningen gick jätte bra va jätte vackert där =) träffade kusinerna  va kul va ett par år sen det...

Sen var jag hos barnmorskan på efterkollen å allt va bra förutom att jag måste ha bältet ett tag till eftersom jag har så ont i bäckenet =( men det går nog över dett med.. I kväll blir det mys för mig och min underbara dotter älskar henne sååå enormt mycket... lillskruttisen min...  hon sover så sött nu och jag dricker kaffe och ska senare ta en dusch å sen mys för oss framför tven.. mycket film ikväll å imorgon fyller syster år gammtant :P  så ska iväg å fira henne. få se om man skriver lite mer ikväll... Ha en fin eftermiddag alla!! Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards