Alla inlägg den 1 april 2011

Av Elin - 1 april 2011 09:06

Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder idag deppväder här i lilla härnta.. idag så ska jag nog bara sitta hemma å klart ut å gå ska jag senare men annars blir det en lugn helg skulle jag tro... Igår hade vi främande av min mormor å min morbror det va trevligt fick lite hjälp med en lampa som jag velat länge den ha lixom spruckit å kan inte få ner den från taket men nu är det klart men blev lite fult men men hellre så en sprucken lampa i taket. just nu så ligger inte theja stilla en sekund hon bara snurrar sig till rygg precis när man lägger ner henne å kommer på saker hela tiden gotjejen börja bli stor juh..   JAg sitter och ska ta mig till köket å  ordna lite mer kaffe å vakna till är lite trött, Kanske får främande av min käre syster senare idag på en fika å lek neo och theja.. Ne men ni får ha en toppen dag alla vänner å ovänner... Kramis från oss


  bjuder på denna bild

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till vår blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards