Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

20110215

Av Elin - 15 februari 2011 22:13

Lillan ligger på golvet å leker å vägra sova =( men visst hon bruka inte somna förns 11-12 så men jag är trött så därför känns det som klockan är mer å undrar varför hon inte vill sova hehe  Illa ...  så hon får vara vaken ett tag till helt enkelt bara vi kommer upp imorrn =)=)  Imorgon blir det klippning som gäller för lilla mig ska bli riktigt skönt att bli av med detta hämska hår en helt ny frissa :P sedan efter det så ska jag ner på stan å kika lite, se om ja hittar nått till skruttan våran <3 älsklingen saknar jag mycket <3 love ya..  Vi tog ett bad för en stund sedan jag frös så mycket å tog med mig sessan men vart inget tvätta hår så får ta det lite senare då hon somnat, vi var ner till min mamma och fika å hälsa på min käre syster anna å hennes 2 st barn å karln... Lilla neo han kryper nu han blir 7mån imorgon guud så tiden går fort och wilma är riktigt busig go moster tjej.. =)  Ska mys amed sessan nu hon är lite grinig nu.. HA en underbarkväll // från osss

 
 
Ingen bild

älsklingen

16 februari 2011 20:37

En flicka i mitt liv
Lyckligaste mamman
Ingen annans tjej
Njutningsbar

Ljuvlig
Absolut det bästa som finns i mitt liv
Vackrast
En grymt underbar mamma
Rätt virke att bli min fru

puss av hela mitt hjärta
Magnus

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 1 april 2011 09:06


Ja då vart det en ny månad å dessuto april så blir massa roliga aprilskämt som lurar bakom alla små hörn :P Håller just på med en ny blogg men den är inte klar ännu så får skriva här tills vidare.. Ja vad händer idag då tro?  Det är tråkigt väder ida...

Av Elin - 30 mars 2011 19:04

                                                   ...

Av Elin - 30 mars 2011 15:53


 

Av Elin - 30 mars 2011 11:27

         guldklimpen <3

Av Elin - 30 mars 2011 09:26

godmorrn idag trodde jag mina ögon va igenklistrade kunde inte öppna dom så trött va jag sovit dåligt inatt  guldklimpen ligger just nu å bara tittar på mig å ligger stilla  go tjejen.. nu ska jag dricka massor av kaffe se om jag kanske bli en aning ...

Ovido - Quiz & Flashcards